forum des poolmagics
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

forum des poolmagics

forum de discussion billard
 
AccueilGalerieRechercherS'enregistrerDernières imagesConnexion
Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

 

 Excellent!!! :-D

Aller en bas 
AuteurMessage
suikipu




Masculin
Nombre de messages : 84
Age : 42
Localisation : Belgique
Date d'inscription : 18/05/2007

Excellent!!! :-D Empty
MessageSujet: Excellent!!! :-D   Excellent!!! :-D Icon_minitimeLun 26 Avr - 20:16

Je viens de recevoir le mail suivant, et je voulais le partager avec vous, tellement il m'a fait rire Laughing



THIS IS AN AUTOMATED EMAIL. IF YOU HAVE ANY QUESTIONS, PLEASE CONTACT tdmanager@igl.net.

Case's Ladder Staff sincerely thanks you for your voluntary support in ourtournament system. Because we have such a large demand for TD positions,and because of the reasons listed below, we have replaced your position with another volunteer who hopefully has more time to devote to the program.We understand that people have many other matters and responsibilites in lifeand if you happen to find the time again to take up a TD position, go ahead andsend us an email. Once again, thanks for your help.
Your TD status has been removed from Case's Ladder. You no longerhave the ability to create and run tournaments. Thanks for your help.

Bon, évidemment, ce qui est beaucoup moins drôle, c'est la raison indiquée...

Your TD Name: suikipu
Ladder: poolmagic
REASON GIVEN: The League you were a TD on has been deleted.
Automated Robot
Revenir en haut Aller en bas
 
Excellent!!! :-D
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
forum des poolmagics :: Le coin détente :: Garçon une autre-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser